Steamboating

>> 08 March, 2007


Last two weeks, pegi makan stimbot kat KL. Memang selalu pegi makan stimbot kat situ. Dan selalunya, yg aku perasan (atau aku yang perasan) bila kitaorg makan je stimbot tu, tiba-tiba, ramai je orang yang lalu lalang akan singgah dan makan stimboat tu juga. Tuan punya stall stimbot tu kena bagi free la, sebab kitaorg pelaris.

Budak kecik yang sentiasa ada di mana-mana

Terliur..nyam..nyam

Stall stimbot ni dekat area KLCC. Opposite Citibank KL, depan Bisik Bistro and Pub. Kalau makan stimbot, boleh dengar orang nyanyi dalam pub. Senang. Tak payah masuk pub pon boleh jugak dengar lagu.


Inilah Bistro dan Pub - BISIK..

Inilah rupa stimbot yang kitaorg makan tu. Ada macam-macam lagi. Tapi dah dimakan.


0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP