Pangkor Island

>> 24 May, 2007

Teruja. Itu yang dapat aku ungkapkan apabila melihat gambar-gambar ini. Aku teruja melihat kegembiraan mereka di sana. Aku teruja melihat mereka berseronok. Aku teruja untuk pergi ke sana. Aku sangat teruja. Lihatlah betapa gembiranya gadis berdua ini. Mengundang cemburu juga dalam hati aku melihat keseronokan itu.

2 gadis comel..

Bermain buai..

Ceria, hilang segala gundah

Minah rempit...ahahaha

Sebelum ber'snorkling'...

Selepas ber'snorkling'...

Selepas melihat gambar-gambar ini. Aku teruja untuk pergi bercuti seperti mereka. Tunggulah. Akan ku pergi jua satu hari nanti bersama insan-insan tersayang ku. Tunggu...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP