Coklat & Ulat

>> 14 August, 2007

"Kak, akak nak tengok tak coklat berulat?"

Dalam hati, "Ala, ini mesti e-mail cam biasa la tu."

Tapi mulut jawab juga, "Mana? Ada ker?"

"Ini haa.. Saya dah makan separuh dah. Tiba-tiba perasan ada ulat kat coklat nih."

Erkk..Biar betul! Kali ini realiti. Bukan e-mail. Bukan tipu.

Kasihan budak tu. Dia macam terkedu. Tak terkata apa-apa.

Mereka yang lain kata...Anggaplah ulat tu protein.
Mereka yang lain kata...Tangkap gambar. Hantar email kepada tuan punya kilang.
Mereka yang lain kata...Ulat itu datangnya dari kacang. Bila kacang busuk. Maka. Ulat keluar.


Macam kena makan anai-anai

Berjenama tuh..


Can you spot the maggot?


Belum expired pun lagi


Eiii...geli geleman...

Coretan: Taknak makan coklat berkacang lagi...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP