Penang - Day 1

>> 12 January, 2008

Kami ke Pulau Pinang semasa cuti sekolah bulan 12 hari tu. Atas permintaan Tok Daddy & Tok Mummy serta Uncle & Auntie Syasya yang berharap sangat kami ke sana. Seronok la, kali pertama untuk Syasya, kali kedua untuk mamasyasya, dan kali ketiga untuk abahsyasya.


Dah sampai tol, jambatan P.Pinang
Jambatan P.Pinang

Petang itu, kami berjalan-jalan sekitar P.Pinang...Kecik ajer Penang ni...

Pantai Batu Feringgi
Kebetulan ada orang tengah main parachute pantai

Malam itu kami semua diperkenalkan dengan Nasi Beratur. Kedai ini memang dibuka jam 10 malam ke atas. Siapa yang datang awal daripada itu, jangan harap dapat makan. Hidangan yang ada, biasalah, nasi kandar lah, dah kat Penang. Secara keseluruhannya, takde lah sedap sangat nasi kandar ni. Heran gak kenapa orang sanggup beratur sampai macam tu..ish ish..

Inilah kedainya...

Nampak tak orang beratur kat belakang tu? Panjang tau beraturnya...

Coretan: Biasa-biasa aje Nasi Beratur tu..

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP