Tudung Akhir Zaman

>> 25 February, 2008

Hmmm, macam ini la rupa nya tudung@hijab akhir zaman. Pakai tudung kerana fesyen. Pereka tudung pun orang bukan Islam. Lu pk la sendiri beb!

Lihatlah fesyen tudung ku...

Sama kan dengan dia ni...

Gambar atas tu ok gak la, rambut tak nampak, leher je nampak, lately ni tudung dia rambut pun nampak. Ada gak yang sokong cara dia pakai tudung. Jangan cakap itu tudung, please. Just cakap selendang jer la ataupun selungkup kepala..

Tapi memang zaman sekarang ni banyak style tudung yang pelik-pelik. Semalam tengok rancangan Nona, ada seorang pereka fesyen berbangsa bukan Melayu dan bukan Islam, mereka fesyen bertudung untuk orang Islam. Apa yang direka ialah baju yang mempunyai selungkup kepala tetapi menampakkan leher (nak nampak rantai), telinga (nak nampak anting-anting) dan lain-lain. Apa daa..

Menarik juga video klip ala-ala interview ini, sapa ntah yang buat:



Coretan: Pokok pangkal diri sendiri la kan...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP