Terkenang

>> 14 August, 2008

Inilah monitor yang memenangi pertandingan menghias monitor

Tiba-tiba teringat masa kat company lama dulu, ada satu golongan budak-budak yang takde keje, dok menghias pc masing-masing dengan hiasan-hiasan aneh. Hias dengan bulu-bulu la (macam contoh gambar di atas), dengan kerang-kerangan laut la & dengan apa-apa ntah lagi.

Hishh.. Mesti monitor tu rasa malu dengan tuan dia kerana menghiaskan dirinya seperti pondan. Budak-budak tu pun dah ditamatkan kontrak sebelum diri ku resign. Elok lah, derang bukan ada keje pon, asyik hias monitor ajer. LOL!

Anyway, kesian jugak dengan derang ditamatkan kontrak serta merta. At least bagitau awal la. Kesian walaupun ada yang menyombong langsung tak penah ckp atau senyum denganku..

Coretan: Hias gak CPU, dengan sejambak bunga tiruan warna hijau.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP