Rumah baru ku - Episod: Pening

>> 03 November, 2008

Jumaat hari tu, kitaorg dah dapat kunci rumah baru.

Wah! Excited giler. Setahun lebih tunggu. Akhirnya...
Lepas ni takde la berangan-angan saje. Lepas ni dah kenyataan.

Memula excited. Lama-kelamaan, excited bertukar menjadi pening.
Isk... Pening kira bajet. Pening!

Semua benda nak dibuat. Semua benda nak. Fulus! Semua mau pakai fulus.
Serabut!


Huh! Gambar ni Syasya yg snap. Dapat lak gmbr mama tengah menenung quotation kitchen cabinet. Hahaha! Fulusss!

Hall kami. Tak besar. Kecik ajer.. Eh? Syasya tengah panjat tangga? Alamak!

Syasya gembira main dekat belakang rumah. Berlari-larian...


Rumah kami 3 dari kiri (kalau ikut pintu belakang). Belakang TNB. Memang saja pilih belakang TNB. Tak mengadap rumah sesiapa. Kalau sesiapa nak datang, boleh park kete kat tepi tu, leh masuk ikut pintu belakang gak. Dekat ajer.

Coretan: To be continue...

3 komentar:

siti 11:23 AM  

wah bes nyer, patut la keadaan tak mengizinkan aku singgah umah ko ari tu. rupanya, Dia nak suh aku gi umah baru.

muza,  3:31 PM  

hahaha...samala ngan aku..padanla aku susah tul nk gi umah ko jal..rupanya..aku tggu rumah baru ko ni..dekat skit..bole selalu lepak diskus hal bisnes...hehe..

mamajelly 10:56 AM  

tu la, patut la ek, korang-korang ni cam susah nak sampai ke umah aku skang ni - rupanya nak ke rumah baru..haa esok rumah baru jgn tak dtg lak. tapi umah aku kecik ajer, very the comel haus..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP