Teksi bodoh!

>> 11 November, 2008

Wei teksi bodoh! Aku berhenti kat tempat aku patut berhenti la. Yang ko hon-hon aku apesal?

Bodoh punya teksi! Aku berhenti kat garisan empat segi kuning - itu tandanya kena bagi laluan utk orang jalan sebelah sana masuk.

Bodoh!

Cuba ko nak masuk, orang tak berhenti plak. Biar padan muka ko. Statik jer macam tunggul tak boleh masuk simpang.

Bodoh la ko ni. Bengang betul hon-hon kat aku pasal aku bagi jalan kat orang.

Eiii, memang ko teksi bodoh!!

Coretan: Tak semua teksi bodoh. Ada teksi pandai & baik jugak. Tapi geram kat teksi yang bodoh.

2 komentar:

suhanazainal 11:10 AM  

harap2 dapat naik teksi tunai. aminnn....

mamajelly 10:25 PM  

berharap agar dapat - tapi takmo ada camera, nampak sangat desperate nanti

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP