Cadangan Boikot

>> 19 January, 2009

Sape setuju dengan cadangan rakan seopis aku ni?
Dia ajak kita boikot produk yang menyumbang kepada Israel selama sehari je pun jadilah.
Saya setuju.
Even sekarang ni pun aku memang dah boikot mana-mana barang penyumbang kepada pembunuhan saudara seIslam kita ni.
Meh baca cadangan dia di sini...
Jom la boikot. Kalau sorang tak jadi. Kena bersatu padu.

Coretan: Kerajaan kena stop kemasukkan produk penyumbang ni dalam negara. Baru rakyat takde choice nak beli. Baru derang nak beli ubat gigi jenama Safi (macam aku - mmg pakai ubat gigi Safi, ok!)

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP