Sivik

>> 14 January, 2009

Hish. Ape menda la derang nih. Padahal dah letak notice. Do not squat! Atau. Dalam bahasa Melayu nya - Jangan mencangkung!

Tak faham agaknya kedua-dua bahasa tu. Masih nak cangkung. Memang orang tu suka mencangkung kot.

Tau tak tandas tu tandas duduk? Diulang suara. Tandas duduk - maknanya orang kena duduk kat tandas tu kalau nak *toott*. Yang pegi panjat bakpe. Kot iye pon geli & pembersih. Lapik la dengan tissue ke. Orang lain pun nak pakai jugak.

Memang benci la bab orang takde kesedaran sivik ni. Huish!

Lainkali kita bagi dia jamban nih! Ha, cangkung sangat lah ko!

Masa kecik dulu atuk ada *toilet cam kat atas tu. Jarang nak pegi. Sanggup tahan. Pastu. Terber** dalam suar. Hik hik. Masa kecik tauuu...

Coretan: Nak Civic yang kereta tu la. Hmmm...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP