abahsyasya & ikan-ikan

>> 10 February, 2009

dah lama abahsyasya berangan nak beli ikan kat rumah.
abahsyasya nak beli aquarium besar letak kat dalam rumah.
tapi mamasyasya tak penah bagi chance.
sebab tau abahsyasya ada masa ke nak cuci aquarium ikan tu?

akan tetapi.
kalau nak bela ikan juga, mamasyasya tetapkan syarat jangan beli aquarium.
hanya beli balang kaca besar saja untuk letak ikan kecik-kecik 4-5 ekor.

akhirnya.
hasrat abahsyasya tercapai jua.
balik dari sekolah, abahsyasya bawak kuar balang kaca besar dengan accesories nya sekali.

owh..
dah beli ikan rupanya.
tiba-tiba mamasyasya pun excited jugak.

dan..
inilah ikan-ikan abahsyasya.
ada 6 ekor kesemuanya...



Coretan: Dah seminggu, 2 ekor dah mati. Kwang3x...

3 komentar:

siti 4:12 PM  

wah..sukanyer....nak bela ikan jugak lah

jellyna 11:37 AM  

hmm bela lah.

pagi ni 2 ekor lagi dah kojol.
tinggal 2 ekor je lagi.
tu pon tak lama lah tu.
last2 tinggal balang jer. buat hiasan.

siti 12:32 PM  

bela kura2 pulak..wonder pet, wonder pet, kami datang

apa yg penting?? kerjasamaAAAA

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP