Kami, Cuppies & Cookies

>> 11 February, 2009

Semasa bangsa India sedang seronok meraikan Thaipusam di serata kuil di seluruh Malaysia, kami pula seronok bermain dengan icing & fondant.

Akhirnya. Tercapai juga impian hendak menghadiri kelas ini.
Sebenarnya nak belajar buat fancy cookies.
Tapi. Pada masa yang sama ada combo pulak kelas deco cupcakes.
Maka. Dengan excitednya kami join.
Kami?
Aku & rakan baik, Muza.

Lepas ni bole la buat cookies & cuppies sendiri. Yeahh!


Muza tengah terap base utk fondant

Lepas dah siap susun kat rak cupcakes ni

Pelajar-pelajar

Lihat mereka sedang asyik mendeco

Akhir sekali, cikgu suruh pose dengan hasil kerja masing-masing

.............

Inilah hasilnyaa...
Tadaaa

Fancy cookies (di kiri design aku, di kanan design Muza)

Cuppies hasil kerja tangan aku. Macam tak percaya aku dah boleh buat bunga dengan swirl tu

Balik rumah, bagi kat Syasya. Syasya suka sangat cookies yang colourful tu. Nanti mama buat lagi ye syasya...

Coretan: Puas ati... Lepas ni nak buat lagi kat rumah. Abahsyasya, sila turunkan oven mama yg kat atas rak tu ye...

5 komentar:

ibuemiralisa,  8:30 PM  

jal...aku adalah sgt jelesss!!! nk gak gi kelas dekor2 cuppies..mak suke!!!

jellyna 9:13 AM  

aku dah agak dah ko yg akan paling jeles semah.
pasni ko mesti jeles tgk hasil karya aku, muahaha

lizamurni 9:51 AM  

wah, after this, boleh order from awak jer...

jellyna 10:11 AM  

erk, kena tunggu masa, saat & ketika lah nampaknye tu... :D

zamreen 11:27 AM  

wah sudah buat cuppies, peh ni boleh order terus...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP