Confession of a Shopaholic

>> 24 March, 2009

Saya tidak pernah membaca novel-novel ini.
Tetapi saya pernah melihat orang lain membaca novel ini.
Novel-novel ini nampak menarik.

Saya macam tertarik dengan tajuk novel ini.
Tetapi saya seperti tahu saya akan lambat* menghabiskan novel ini.
*Saya tiada masa untuk membaca novel.

Sekarang sudah ada movie berkisar mengenai novel ini.
Saya rasa macam saya hendak pergi menontonnya di panggung wayang.



Dan.
Tetiba...
Saya rasa macam hendak membeli pula koleksi novel-novel Shopaholic ini.
Apa kes?

Coretan: Best kan kalau the Magic Card tu tak perlu dibayar. Ngeh3x

2 komentar:

zulfarina zulkeple 2:28 PM  

cite tu mmg best utk org yg suka shopping cam kita nih got a lesson inside this movie

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP