Karaoke

>> 16 March, 2009

Ini bukan pertama kali Syasya ikut mama abah pegi karaoke.
Dan sebenarnya Syasya takmo masuk bilik tu.
Syasya cakap bilik tu bising.
Masa dalam bilik tu pun, Syasya tutup telinga.

Namun, akhirnya Syasya kecundang jua.
Mama bagi Syasya microphone suruh Syasya test suara.
Syasya macam syok lak dengar suara dia keluar dari speaker.
Syasya nyanyi je lagu ABC enterframe time mama nyanyi.

Time ni nyanyi lagu ABC & Are you sleeping. Orang nyanyi dia pon nyanyi gak.


Syasya minta lagu - Sayang sayang, Aliff Aziz.
Tapi lagu tu takde. Maka abahsyasya pilihkan lagu Ketahuan - Matta.
Syasya nyanyi part chorus aje (tu je yang dia hafal).

Ini bukti budak ni dah naik shekhh. Haha, funny la Syasya

Time ni la Syasya nyanyi lagu Ketahuan - Matta

Huh. Mak ngan anak sama je.

Ish, ish, ish (mesti korang gelak tengok gambar ni)

Coretan: Syasya dah besar jadi Doktor tau.

2 komentar:

suhanazainal 5:36 PM  

Coretan: Syasya dah besar jadi Doktor tau. <<-- hehe ade unsur2 kerisauan di situ. aku paham perasaan itu. heheh.

jellyna 5:45 PM  

ahaks, just for fun takpe..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP