Chinese Eye Test

>> 02 April, 2009

Macam best lak.
Cuba teka apa tulisan ini?

Tak nampak?
Sekarang, cuba anda tarik hujung mata kiri & kanan anda supaya jadi sepet macam mata orang cina...

Dah nampak kan apa dia tulis?

Coretan: Tahpape punya entry

5 komentar:

Sarah Mokhtar 2:28 PM  

wahh..betulla..nampak laa..haha..ye..anda berjaya membuatkan saya mensepetkan mata dgn jari..

papaQaseh 5:10 PM  

terelnya sapa yg buat ni... bagus...

zulfarina zulkeple 10:36 AM  

ha'ah la bagus betul la mmg bila tarik mata sepet jer bleh baca tapi klau tgk dr jauh atau kecilkan skit pon bleh nmpak jgk

jellyna 10:57 AM  

yep, mmg pon, tapi sebab ikut tajuk mata cina, so kena wat cam mata cina la

rohamia 11:37 AM  

hahah..kelako2....mula2 mcm aku tak caya...tp aku buat gak...tarik mata..upanye btul boleh baca...akakakkaka....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP