Errr, handbag?

>> 08 April, 2009

Semenjak dua menjak ni, asyik pergi survey handbag je.
Al-maklumlah, handbag saya dah buruk.
Lagipun besday saya semakin hampir.
Abahsyasya pun sudah bagi lampu hijau, pilihler handbag mana yang berkenan...


Hari tu pegi klcc berkenan satu handbag kat Esprit.
Cantik design dia, warna grey, silver.
Memang cun. Tapi macam kecik sikit. Tak boleh nak muatkan macam-macam menda.
Biasalah kan. Orang ada anak yang tak berapa besar umurnya.
Hisap botol susu lagi. Puting.Kain. Keperluan Syasya...

Lagipun, niat di hati (ada ke patut), bajet yang abahsyasya nak bagi tu suruh beli handbag, aku nak cut sikit portion untuk handbag so that aku boleh beli Crocs/Clarks ke seketul. Aci?
Egegegege.

Tadikan.
Surf punya surf. Terjumpa lak handbag ni.
Cantiknya. Since aku memang mencari handbag yang berwarna silver grey.
Nak ganti Esprit yang terpaksa ku cancel itu.


Jeng jeng. Nantikan kehadiran handbag baru saya... Handbag ni ke??

Coretan: Lalalalala....

3 komentar:

wow gold 5:35 PM  

buy wow gold,cheap wow gold,power wow power levelingworld of warcrft gold.

cheep wow gold,buy wow goldworld of warcrft gold.

rohamia 9:26 AM  

Beli beli jgn x beli....cantek harga pn cantek...heheh..

jellyna 4:46 PM  

nak beli ler ni

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP