Tag - Profile Photo

>> 28 April, 2009

di'tag' oleh suhana anak pakcik zainal...

1. Letakkan gambar profile anda


2. Terangkan apa maksud gambar itu?

Maksud:
Keriangan sebuah keluarga tanpa aku. Aku tengah amik gambar time tu. Sambil-sambil Syasya yang baru terel buat 'peace sign', boleh tunjuk skill. Abahsyasya baru balik keje. Gambar ini disnap semasa kami di rumah lama yang kawasannya tak berapa best.

3. Kenapa pilih atau letak gambar itu?
Ya Sue, aku memang suka guna gambar-gambar the other half aku. Aku memang tak berapa minat nak letak gambar aku sendiri sebagai profile. Sebagai tanda I love my family. Poyos!

4. Tag 5 lagi blogger

Muza
Kak ain
Ismadiana
Jijah
Chuopies

Coretan: Macam-macam jenis tag ek?

5 komentar:

suhanazainal 2:14 PM  

'love your family' tak poyos ok....

jellyna 5:31 PM  

tu la kan? tak poyos kan?
i love my family!

muza 7:33 PM  

alamak..aku dh tak aktif blog..busy maaa..so camna..reply tag dlm fb ok dak..hehehe

papaQaseh,  4:00 PM  

aku tade profile pics. camner? panik ni..

jellyna 8:22 AM  

sila adakan, kalau takde, guna profile pic FB pon bole laa

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP