Talam dua muka

>> 06 May, 2009

Tiba-tiba pagi ni ada orang buat aku geram nak mampus!
Geramnya aku!
Eiii, talam dua muka!
Benci aku!
Mesej aku tanya khabar konon.
Pada masa yang sama nak ajak ngumpat orang lain.
Yang dia tu tak sedar dia tu talam dua muka.
Ingat aku tak tau?
Depan aku cakap lain, depan orang cakap lain?
Pretend dia baik la konon depan aku. Cakap pasal orang lain. Macam dia tak terlibat sama.
Blah la wei.
Sudahlahhhh...
Bencinyaaa talam dua mukaaaaa!!
Puas hati aku dapat reply mesej tu. Mesti dia tunjuk mesej tu kat orang-orang tu nanti.
Nasiblah!

Coretan: Ramai talam 2 muka kat sekeliling aku ni.

7 komentar:

Mohd Riziqin Hill 11:42 AM  

semua org takot nk komen psl terkene btg idong sdr..

hehe~

jellyna 11:58 AM  

ekekeke.. kan~
well, it's human nature, saya sekadar meluahkan pengalaman saya..tak bley tahannnn dengan talam-talam ni
kuih talam pon aku tak suka sangat, sama la dengan perangai talam

zulfarina zulkeple 2:49 PM  

entry ini panas! panas! panas!
uish betul nyer marah ni sabar2 tak baik utk yg dlm perut itue hehehehe mmg la talam dua muka ni byk tanpa kita sedari heheheh tapi aku suka plak kuih talam (kuih talam betul tu yer)ni sedap jgk dlu tak suka skg ni suka (adakah aku jgk tergolong hahahha kdg2 iye kot kahkahkahkah)

jellyna 3:11 PM  

takde la panas sangat kot entry ni, hanya panas kepada sesetengah orang saje kot...

zulfarina zulkeple 3:14 PM  

reez org bukan takot nak bagi komen tapi maybe diam itu lebih baik dari berkata-kata maybe org2 tu taknak terlalu berterus terang huhuhuu demi menjaga hati org lain aku jgk dah dah insaf supaya tidak terlalu open nnti ada lagi yg terasa maaf la klau ada yg terasa di atas sikap keterbukaan aku selama ini...

Aku ni klau jal buat entry cenggini pasti aku akn bagi komen pjg nape tah sori ar jal hehhehehe

Anonymous,  4:13 PM  

jal jangan marah kuih talam kuih talam sedap, tapi orang talam dua muka nie aku memang anti tahap gaban sebab pernah terkena dengan manusia macam nie nyampah tul

muza 9:04 AM  

jal, yg aku bole ckp..ko bersabar la banyak ngan org jenis mcmni dlm dunia ni..takpe..Tuhan kan Maha Berkuasa..satu hari dia akan terkene jugak..kita biarkan je manusia jenis ni bermain-main ngan perlakuannya..tunggu dan sabar..insyaAllah..ada la pembalasan..tak di dunia..di akhirat nanti..renung-renungkan lah siapa yg rasa dirinya itu manusia jenis talam..berubah la..belum terlambat..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP