Adakah MJ Islam?

>> 26 June, 2009

Tadi masa Roha bagi kat aku link ni.
Terharu gak tengok abang MJ ni beri ucapan atas kematian adiknya.

Tapi.
Ada perasan satu menda la.
Dekat last ucapan itu.
Jermaine Jackson sebut dialog camni: "May Allah be with you Michael, always. Love you."

Cuba tengok kat sini.
Kat last sekali ucapan abang dia tu...


Maknanya kan.
Betul yek Michael Jackson memang dah Islam.
Abang dia ni pun memang Islam ek?

Alhamdulillah.
Kalau betul-betul MJ memang sudah Islam.

Coretan: Peliharalah Islam...

1 komentar:

Real Woman 9:18 AM  

Tu lah..terkejut jugak MJ Islam coz media barat tak bg liputan pun kan. (Expected kan?) tapi alhamdulillah lah kan kalau dia sempat peluk islam.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP