Akhirnya, KFC...

>> 30 June, 2009

Dapat jugak aku makan KFC.
KFC pon skang dah mahal.

Terjuih mulut Syasya tengok KFC.
Sebenarnya dia tak heran sgt, suka keropok KFC tu je katanya.



Aku ingat lagi dulu hage Snack Plate RM4.90 jer.
Skang ni dah dekat nak seploh hinggit Snack Plate yang sama.
Pebenda la seme benda nak mahal skang ni.

Cuba bayangkan bau KFC...

Sedapnyeeee KFC Original recipe.
Aku memang tak bole nak jemu la makan KFC Original.

Ni KFC kat US. Len sket kan?

Memang tak bole tahan la.
Tetibe.
Rasa nak makan KFC lagi.
Camne?

Coretan: Menjejes lak air liur.

2 komentar:

evyn4ever 2:12 PM  

menjejes?lap jgn x lap..:P a'ah kfc pun dh mhl..ayam plak x mcm dlu bsr2..skg mkn pun alahaii kecik

jellyna 4:25 PM  

kan evin kan? kecik cinonet je ayam dia skang ni, pape pon i memang skerrr sangat kfc, nak wat cenggane.. terpaksa gak beli, hehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP