Anak Wayang, perlukah?

>> 19 June, 2009

Perlukah pencarian bakat seni lakon direalitikan?


Tak perlu kot?
Kalau takde realiti tv ini pun, peserta-peserta yang menang itu boleh jer terus berlakon dalam cerita 'Kecuali Cintamu' kat Astro Prima tu..

Tak menarik sangat la realiti show ni.
Dah la pilih yang cantik/ensem jer.
Adatla tu kan.
Tu salah satu faktor nak dikenali a.k.a glamer.

Tak perlulah dijadikan realiti show.
Memadai audition belakang pentas dah cukup.
Kot?

Ini hanya pendapat saya.

Coretan: Jangan Lupa Lirik pun antara realiti show yang kurang berjaya.

2 komentar:

suhanazainal 7:31 PM  

'jangan lupa lirik' idea menarik, tapi macam kedekut nak kasik org menang duit aje.
lagi bagus buat rancangan 'jangan lupa surah lazim' ke, ade gak pekdahnye (walopun aku juge suke berkarok).

jellyna 10:03 PM  

jangan lupa lirik tiru omputih nye realiti, sebijik, tapi omputih tu senang2 je nak dpt 50k, kat mesia? rm500 pon payah, camno?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP