Azam baru

>> 04 June, 2009

Ya, untuk pertengahan tahun 2009 ni aku ada azam baru. Kenapa dah tengah tahun baru nak berazam?
Eh, suka ati la kan. Time tengah tahun lak aku rasa nak berazam.

TIGA azam baru tau!
Azam pertama: Tak bole bagitau
Azam kedua: Tak bole bagitau jugak
Azam ketiga: Pun tak bole bagitau jugak

Hehehe. Nanti lah. Aku akan bagitau bila tiba masa aku rasa aku nak bagitau. Aku macam nak tunggu azam ni betul-betul direalisasikan dan berjaya, baru aku nak bagitau.

Klu: Ketiga-tiga azam aku tu, berbeza orang yang tau. Sapa rasa dia terlibat, senyap-senyap dulu ek. Syhhh...

Coretan: Tak semestinya tunggu awal tahun nak berazam...

4 komentar:

suhanazainal 2:13 PM  

aku vote nama adik syasya nanti AZAM.

Jajadomaq 3:22 PM  

Jal sudah!! Akak bila lagi ni??? tak puas hati!! ptg ni jugak teruskan azam... azam kita ala2 sama kan?????

pompuan2 yg dah giler!!!

jellyna 5:10 PM  

sue - hmm, tak kot
kjajad - rahsia tetap rahsia..hehe

suhanazainal 5:29 PM  

atau SYAZAM? hahaha....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP