Bake with Yen

>> 16 June, 2009

Tu nama kedai.
Kedai pembekal bahan-bahan nak buat kuih, kek, pizza pun ada gak.
Murah bahan-bahan kat kedai ni.

Kedai ni terletak di Chow Kit.
Atau.
Lebih mesra, berdekatan Lorong Haji Taib.

Kedai barang kek tu ujung belah sana, bukan belah sini

Kalau nasib-nasib pergi situ.
Dapat la jumpa 'kakak-kakak' sedang menjual diri.
Akakaka.
(Ya, jangan risau, kedai tu bersih, takde kena mengena ngan 'kakak-kakak' tu)

Sejak berkenalan dengan kedai ni.
Aku asyik nak pegi je.
Suka la.
Aku ni memang minat gak ler membuat kuih-kuih, kek-kek.

Giler macam-macam ada..Rambang mata I.

Kadang-kadang.
Pergi kedai tu bukan nak beli apa.
Saja jer tengok-tengok, berangan-berangan (kat kedai kek pon aku bole berangan kan?)

Tapi.
Selalunya kalau pergi.
Mesti ada gak menda yang aku terbeli.
Paling-paling pun, butter 2 buku.

Terbeli jugak Soufle cup ni. For my next baking project.

Tu je lah nak cerita.

Coretan: Saya suka.

2 komentar:

Mohd Riziqin Hill 5:33 PM  

rasenye sy penah smpai kt kedai jual bende² wat kek ni..

huhu~

rohamia 8:25 PM  

mmmm...bau kek....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP