Balik Klang

>> 28 June, 2009

Setiap bulan kalau takde hal memang wajib balik Klang.
Semata-mata untuk berjumpa nenekKlang ngan atukKlang Syasya.
Semata-mata menghabiskan masa kualiti bersama mereka.
Ceh, ayat..

Syasya plak memang yo yo-an nak balik Klang.
Sejak-menjak dia dapat bercakap dengan maksu Enoi dia dalam telepon.
Asik-asik sebut nak balik Klang.
Poyo + kesian.

NenekKlang Syasya ni konsep dia suka masak macam-macam.
Masak, masak, masak.
Kitaorg punya konsep pulak.
Makan, makan, makan.

Nasi lemak sambal sutun kering nenekKlang Syasya.

Hasilnya.
Of cos la.
Toilet menjadi tempat kunjungan 3-4 kali (sebab asik makan je ler).
Giler.

Dan seterusnya.
Pagi itu juga.
Abahsyasya memulakan aktiviti hari Ahad kitaorg...

Assembling tempat menggeril itu. Lah, comel je menda ni rupanye.
Aku ingat tinggi paras pinggang.
Bole laa...

Tadaa! Dah siap pasang dah. Lalala...

Coretan: Tunggu semua orang bangun dulu baru nak start apa yg diplan.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP