Batang aiskrim?

>> 10 June, 2009


26 Ogos 2013
Eh sama pulak dengan tarikh update 26 April 2010. Still dapat komen tanya kat mana nak beli batang aiskrim ni walaupun entry ni dah dekat 4 tahun. Ulang lagi sekali la ayat.
Dulu, saya beli batang eskem ni kat sorang member yahoogroups, hari tu saya ada tanya gak ngan dia kat mana dia beli cos saya nak beli lagi, pastu dia jawab dia beli kat JAKARTA..huhuuhu..so maknanya sape nak kena beli kat jakarta kot pasal akak tu dah takmo jual lagi...Mekasih.. ;)

Dear kawan-kawan,
ekceli saya beli batang eskem ni kat sorang member yahoogroups, hari tu saya ada tanya gak ngan dia kat mana dia beli cos saya nak beli lagi, pastu dia jawab dia beli kat JAKARTA..huhuuhu..so maknanya sape nak kena beli kat jakarta kot pasal akak tu dah takmo jual lagi...
jellynajal
26 April 2010

Tadi dapat kiriman pos.
Ada apa dalam sampul surat tu?


Ya.
Sebungkus batang aiskrim yang tentu la masih baru.
Bukan yang dah dipakai ok.


Next project is coming soon.
Nantikan la bersama.

Coretan: Macam-macam pulak aku ni.

11 komentar:

Anonymous,  10:33 AM  

mana beli batang ais krim ni??
bleh send contact syarikat pembekal. mhi_1989@yahoo.com.my

juliana 1:29 PM  

Aah.. nak taulah kat mana nak dpt batang ais krim tu. Boleh bagi contact sykt pembekal. jsahran@yahoo.com. Please...

Anonymous,  3:56 PM  

salam..boleh bagi contact pembekal..noraihan@putra.upm.edu.my

Anonymous,  12:06 PM  

bleh send contact company 2 kt nstabshor89@yahoo.com?

Anonymous,  11:43 AM  

susah betul cari batang aiskrim ni..kat mane bleh dapat yerr..elle18284@yahoo.com

Anonymous,  11:22 AM  

nak tahu jugak.,,,... sofiea.kelly@gmail.com tq

cHaK™ 9:01 AM  

salam.. saya pun perlukan batang aiskrim ni utk projek sy..boleh tau contact sykt pembekal??
-syahmiazim89@yahoo.com

haya 4:24 AM  

tlg share pembekal btg ice cream ni ye. tq
weddingmood@gmail.com

Anonymous,  7:09 PM  

Saya pun tgh cari batang ais krim, utk projek cenderahati...leh emel ke .
yusrie21@yahoo.com

Anonymous,  11:28 AM  

assalam..sy nk tahu pembekal btg aiskrim tu..sebab tgh buat projek kraf sekarang..boleh emel ke nadiatulmohammad@gmail.com. t.kasih..:)

emyomar 12:09 PM  

Kat sini ada kedai jual cuma x tahu mahal atau murah je harganya tu

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP