Choki-choki

>> 15 June, 2009

Kajian mengatakan,
kalau kita makan coklat, boleh hilangkan tension.
kalau budak-budak makan coklat, dia boleh jadi hyperaktif.

Kitaorg suka belikan Syasya choki-choki a.k.a feveret coklat seme orang masa kecik dulu.
Sape je tak penah makan choki-choki?
Dah besar-besar skang pun ada gak yang makan choki-choki.

Tiba-tiba teringat Syasya penah menggedik, tak duduk diam 24 jam lepas makan choki-choki.
Time cuti sekolah hari tu abahsyasya bagi Syasya makan choki-choki sampai 3 batang.
Testimoninya,
Syasya tak tido-tido dari bangun pagi sampai ke malam.
Asyik mainnnn ajer, lepas tu tergedik-gedik, terlompat-lompat.

Malam tadi pun terrrpaksa bagi Syasya makan choki-choki sebab dia nampak.
Iye.
Abahsyasya beli choki-choki tu sebungkus.
Dalam ada 5 batang.
Hari tu makan 3, jadi ada tinggal 2 lagi.

Terpaksa terima jap lagi ni perangai hyper Syasya kuar.
Yes.
Kan betul.

Meja stadi murah je...

Syasya tergedik-gedik, terlompat-lompat lepas makan choki-choki.
Hasilnya.
Meja stadi Syasya ni patah.
Diduduk dek Syasya.
Kena la jentik sedas dua oleh abahsyasya.
Melalak ler budak tu.

Hishh..
Ada lagi choki-choki sebatang tu.
Tapi.
Aku dah sorok.

Coretan: Baru je cakap nak beli meja wat keje yg baru...Dah patah meja Syasya plak.

2 komentar:

Mak Ton 3:47 PM  

huhuhu... xmo la aku kasik anak aku mkn coki coki...
xpasal lak kang... huhuhu
agak2 syasya ikut perangai sapa tu jal??? ehehhe

jellyna 4:56 PM  

ntah, perangai sape ek? hehehe, aku masa kecik baik jer

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP