Countdown - 4th Wedding Anniversary

>> 08 June, 2009

Tak lama lagi 11 Jun 2009.
Ada apa dengan tarikh tu?

Tu tarikh genap 4 tahun perkahwinan (skema nya perkataan?)
Dah 4 tahun ke kahwin?
Macam dah lama je hidup dengan abahsyasya ni?

Oooo lupa.
Start kapel dengan abahsyasya tahun 2000.
Skang ni dah tahun 2009.

Oooo dah 9 tahun la kenal abahsyasya ni rupanya.
Patut la macam terasa lama.
Memang lama pon.

Tetibe teringat tempat declare masa couple kat McD Sungei Wang Plaza.
Tarikh pon sama dengan tarikh kahwin.
11 Jun 2000.

Maknanya.
Memang 11 Jun 2009 nanti, genap-genap la 9 tahun kenal abahsyasya.

Tiba-tiba aku jumpa gambar ni. Ni tahun Dec 2004, masih bercinta lagi time ni. Tetibe jiwang...Ngeh3x.

Pegang tangan tuuu... Hehehe


Happy Anniversary Abahsyasya! I love you sooo much!
(Advance wish takut lupa. Aci ke?)

Coretan: Aku ngan abahsyasya memang tak pandai jiwang-jiwang sejak kapel...

4 komentar:

chuopa 4:32 PM  

sosial mak abah syasya ni..

Jajadomaq 5:32 PM  

Tahniah diucapkan kepada pasangan manis manja ni....

Apa???? McD? apsal cam samalak ni... akak pun sama.. asyik jiwang kat McD.. tapi masa tu McD Alor Setar, Kedah.. maklumlah dok belajar kat UUM sana..... mmg lama benar kita kenal laki masing2 ya... akak dah 14 tahun bersama2 husband.... tapi rasa cam kejap jer.. mana taknya... hari ni gaduh, esok baik, hari ni gaduh, esok mengandung, lusa pulak beranak.. wakakakakaka.. (releven ke ceritaku ini???)

jellyna 5:48 PM  

chuop: papamamaqaseh tak sosial ke?

kjajad: akakaka, adusss, tergelak sengsorang baca komen kjajad ni, akakaka, hmmm tmpt feveret mcd sebab tu je yang mampu kot, almaklum la tengah belajar...

chuopas,  9:32 AM  

hari ni gaduh esok mengandung tu yg tak tahan.. ahhaha.. good tips nampaknya...

jal, papamamaqaseh mmg tak sosial. malahan kami anti sosial...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP