Harga sepinggan mee goreng

>> 04 June, 2009


Agak-agak berapa harga mee goreng ini?

Dalam MEE GORENG ni ada:

4 ketul kecik isi ayam
2 potongan batang sawi
2 potongan kobis
Mee kuning yang masih rasa kanji
Kicap sebagai perisa

..........
Harganya RM4.00
TAPI
aku rasa patut jadi
RM1
.............

Tu korang tak tengok nasi paprik dengan nasi ayam goreng kunyit dia lagi.
Lauk dah abis, nasik ada separuh lagi.
Aku tak sempat amik gambar sebab aku lapar.
Apa kes??
...............

Mee goreng ni untuk Syasya. Syasya pun takmo makan.
Abahsyasya terus banned kedai ni. Abis ler.
Sebenarnya ni kedai favourite Tomyam kitaorg.
Tu la, tuan kedai ni tak beringat.
Nak kaya cepat jer..

Coretan: Ada ke nasi paprik mengandungi kacang panjang 2 ketul??

1 komentar:

abahsyasya 6:27 PM  

mee goreng camni..blom masuk tong sampah pun, masih xde bau2 yang menyelerakan..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP