Jam 1.30 pagi

>> 21 June, 2009

Ape ler bebudak ni buat pepagi buta ni.
Bole yek derang ni memain air memalam buta macam ni?
Pukul 1.30 pagi.
Main bola tampar air.
Memekak terjerit-jerit plak tu.

Sebelum tu abahsyasya dengan kaum kuarganya main bola tampar air pukul 11 malam.
Ni engkorang pulak.
Tido la weii.

Sesedap rasa jer ek ko pakai bola orang?

Dah ler main pakai bola Syasya.
Selambadak je main pakai.
Beli sendiri la, bukan mahal, rm4 jer.

Amboii, gembira nampaknye korang dengan bola anak aku?

Aku tak puas ati.
Siang tu derang pakai lagi bola Syasya.
Terpaksa la aku amik gambar korang ek.
Sengalll punye bebudak.

Coretan: Aku pon apesal tak tido lagi?

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP