Kawan baik saya

>> 14 June, 2009

Tiba-tiba saya teringat kawan baik saya.
Dia kawan baik saya sejak dari sekolah menengah.

Lama tak kontek dia.
Sekarang ni kitaorg contact via sms je.

Sekarang dia tinggal kat Ganu.
Dah kawin orang sana.
Jadi cikgu kat sana.
Beli rumah pon kat sana.

Last sekali jumpa dia masa Syasya dalam perut.
Aku pegi Ganu ikut abahsyasya kursus.
Pastu tak jumpa dah sampai skang.

Waa..tetibe rindu kat ko Shar.

Teringat zaman kita giler 4U2C dulu.
Ko suka Joe, aku suka Yanz.
Aku suka Feminin. Ko suka KRU.
Kad raya kita pon bole ada gambar KRU, 4U2C.

Teringat kita keje KFC.
Kena ejek dengan budak-budak kat umah ko.
KFC satu! Sebab kita semangat pakai baju KFC dari umah.
Budus.
Kasut ko ilang, sebab kita singgah masjid sebelum start keje hari pertama.
Keje sehari, pastu esok kita dah benti.
Sebab kita dipisahkan, tak dapat keje kedai KFC yang sama.

Ni la anak Shar, Aleesya & Adam

Ko kawan aku yang terbaik.
Cayang ko!
Bila la bole jumpa ko lagi.
Insya-allah kalau aku pegi Ganu lagi.
Kita leh jumpa.

Coretan: Teringat best pren. Teringat zaman sekolah.

2 komentar:

jijah 9:54 AM  

huhuhuhuhu...tingat kat shar...mula2 aku ingat tu gambar ko ngan shar masa kecik2, tapi apsal pulak ko dlm walker..hehehehe ghupenyer, gambar shar jr.

jellyna 10:51 AM  

anak shar panjang mcm shar kan? huhu, thanks to shar, kalau tak sebab dia mesti aku tak kenal ko jijah...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP