Lapar tahap gaban

>> 23 June, 2009

Petang balik keje tu aku dah tahap gaban punya lapar.
Lapar sampai kepala aku pening.
Dah la aku tak berapa nak cukup tido.
Tambah lak dengan lapar.

Sepanjang drive kepala otak aku fikir apa nak makan.
Abahsyasya suruh aku masak.
Ade ke?
Aku dah lapar tahap gaban, kepala dah pening, balik nak masak?
Ini tahap lapar dah tak boleh nak masak dah ni.

Macam-macam makanan dalam kepala otak aku.
KFC, McD, Pizza..
Aku tengok-tengok jugak la sepanjang perjalanan aku balik keje tu.
Kot ada kedai KFC ke...

Ada la Pizza Hut tepi jalan Taman Connaught tu.
Tapi.
Ala, skang tengah pokai. Can't afford it.

Tapi.
Kalau KFC, aku bantai beli jugak kot.
Dari hari tu rasa macam nak makan KFC sejak tengok Syasya & abahnye makan berdua tak tunggu mama. Ceh...


Last-last.
Aku rasa macam teringin nak makan nasik goreng kerabu kat Doll Tomyam.
Maka.
Aku singgah kejap pegi beli.
Siap tanya jugak la abahsyasya mau makan apa.
Dia order nasi goreng biasa (aik? tadi kata tak lapar, nak makan megi je, hehehe)

Sempat snap gambar tu, sambil tunggu order siap.

Sampai umah.
Terus ngappp.
Huhh..
Kenyang.
Pasni aku nak cover pulak tido yang tak cukup tu.

Coretan: Mana tak lapar, tengahari makan kuetiau goreng & tak abis.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP