Mataku ketumbit

>> 17 June, 2009

Semalam dah rasa cam berdenyut-denyut mata ni.
Bangun pagi.
Dah timbul dah bengkak bawah kelopak mata ni.
Kan best kalau kena ketumbit boleh MC.

Tetiba.
Teringat zaman sekolah dulu.
Masa aku Form 4.
Ramai kena sakit mata.
Tapi aku boleh pulak tak kena.

Orang lain semua dapat balik kampung.
Ye la.
Duduk hostel.
Balik umah laaa paling diidamkan.

Maka.
Aku dengan kawan aku sorang ni pakat tepek ubat gigi dalam mata kitaorg.
Biar merah. Macam sakit mata.

Lepas tepek tu, kitaorang pegi jumpa cikgu yang bertugas minggu tu (yaa, mintak ampun cikgu).
Kitaorang tunjuk mata kitaorang yang merah.
Cikgu tu tak berani tengok sangat takut berjangkit.
Dia pun lepaskan & sign kat outing bermalam kitaorg.

Carik la mana aku, kawan aku lagi sorang tu kat sebelah aku

Yahoo!
Dapat balik kampung.
Dan tak sakit pulak tu.

Ish... ampunnnn cikgu.
Anak muridmu ini nakal jugak kan.
Tapi sebab rindu nak balik kampung.
Terpaksa kitaorg buat macam tu cikgu.
Huhuhuu...

Coretan: Kalau skema time duduk hostel, tak happening la. Takde memories nanti.

2 komentar:

kazaztan 8:40 PM  

jal...mmg betui..kalu tak nakal tak hapening..ehehhee....

armouris 12:57 AM  

info tentang ketumbit kat sini - Radang Punca Ketumbit

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP