Night at Waterfall

>> 20 June, 2009

Yep.
Malam ni aku dekat waterfall.
Sempat lagi nak berblog.

Best woo mandi sini, air tak sejuk

Sekarang ini mereka semua sedang membakar ayam.
Di depan chalet yang aku tinggal.
Main internet sambil duduk mengadap tingkap yang berhadapan dengan...

Tempat makan-makan. Tempat bakar-bakar ayam. Tempat borak-borak.

Ni bukan chalet kitaorg.

Best la tempat ni.
Tak sangka ada tempat macam ni kat KL.

Mungkin orang lain dah lama tau.
Tapi.
Aku memang baru tau.
Best best.
Kompem nak pegi lagi lepas ni.

Coretan: Dalam hutan pon boleh main internet. Best la teknologi zaman sekarang.

3 komentar:

rohamia 10:59 PM  

wah sonotnye...smpt lg main internet tuh......kat mana nie jal

jijah 8:21 AM  

a'ah la...mcm bes jer..kat mana ni?

jellyna 12:40 PM  

kat kemensah belakang zoo negara jer...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP