Plan ujung minggu

>> 27 June, 2009

Ujung minggu ni punya plan dah diplan sebulan yang lepas.
Pakngah Apin Syasya la tanya masa balik Klang bulan lepas.

Bila difikir-fikir.
Ye la.
Dalam reramai, dia sowang aje yang jarang (ke tak penah?) join event kuarga.
Kecuali raya je la.

Ok la.
Sekali sekala ape salahnye.

Tapi.
Kena tong-tong (share).
Tak mampu le akak ko ni nak sponsor semua.

Pagi tadi kitaorg pon pegi la beli bahan-bahan untuk planning tersebut...

Agak-agak ni bahagian mana kat dlm Tesco tu? Ada jual kipas, pengepit...

Syasya, jangan la main kipas tu! Amik gambar cepat!
(Mama nak masuk dalam blog ni. Akakaka)

Ooo arang. Macam dah tau kan ape plan ujung minggu ni... Huhuhu.

Dan.
Akhir sekali...

Tempat menggrill... Kebetulan pulak ada 20% less. Ini suda bagus ni~

Abahsyasya cadangkan beli tempat menggeril itu.

Mula-mula.
Aku ingat nak beli tempat macam orang bakar sate tu jer.
Yang macam orang jual sate kat kedai tu.

Tak terpk la pulak nak beli yang macam ni.
Menarik jugak ni.

Lagipon.
Abahsyasya kata yang tempat bakar sate tu kena carik meja la pulak nak letak menda tu.
Betul jugak.

Aku pon menerimanya seikhlas hati.
Ala.
Aku memang suka kan? Kan? Kan aku kan?
Akakakaka.

Jadi.
Semua pon dah tau ape plan ujung minggu aku ni...
Sudah tentu la aktiviti menggeril, bakar membakar.

Eh? Ni nak beli ape sebenarnya ni? Fokus please!


Coretan: Pasni ni selalu la wat barbeku.

1 komentar:

abahsyasya 7:03 PM  

3 org yang blom mandi pagi sedang bershoping...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP