Suka ria di air terjun

>> 22 June, 2009

Sabtu.
Planning nak pegi air terjun ni 2 minggu lepas.

Setelah neneksyasya bising-bising tempat tu cam best.
Setelah neneksyasya sebok tunjuk video tempat tu.

Kat jembatan nak ke chalet

Jadi.
Kitaorg booked 3 chalet kat situ.

Main amik je gmbr, nak tunjuk motif flora (sik sik peace je la Syasya ni)

Oleh kerana hari Sabtu ialah hari sekolah.
Maka.
Memandangkan aku dengan Syasya jer yang tak sekolah hari Sabtu, neneksyasya kitaorg jer pegi dulu. (Neneksyasya tak sabar sebenarnya tu...)
Kitaorg angkut jugak lah 2 orang manusia yang lain. (Kazen abahsyasya)

Rehat jap lepas 1st round mandi

Lom ramai orang sgt time ni...

Sementara menunggu abahsyasya & tribe yang lelain sampai.
Syasya and the gang pulun mandi dulu.
Mamasyasya lom la nak mandi lagi sebab baju seme ada dalam beg, tunggu abahsyasya angkat.

Sampai-sampai.
Pakcik owner bagi durian 2 bijik.
Uishhh.
Marvellous giler rasa durian itu~.

Deghian free

Lepas makan deghian, mereka pon sambung main air.
Berenang, rehat, berenang, rehat.
Sambil menunggu abahsyasya sampai...

Nanti sambung lagi cerita....

Coretan: Malas nak upload gmbr bebanyak sekaligus. Ontok-ontok la.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP