Teater Perdana DBP - Intan yang Tercanai

>> 16 June, 2009

Teater?
Kalau sesiapa berminat hendak menonton teater perdana anjuran Dewan Bahasa & Pustaka ini boleh mendapatkan tiket di http://www.ticket2u.biz/

Bersama-samalah kita memertabatkan dunia teater tempatan di samping menunjukkan penghargaan yanag tinggi kepada karya Sasterawan Negara yang ke-7, Dato' Noordin Hassan.
Wawauwee, adakah ini ayat aku?
Takde lah.
Aku kopi pes dari ayat sahabat yang bekerja di DBP tu.
Sudi-sudikanlah hadir ke Balai Budaya Tun Syed Nasir, DBP pada 8-12 Julai 2009 ini, jam 8.30 malam.

Karya Sasterawan Negara (SN) Dato' Noordin Hassan

Pengarah:
A.Wahab Hamzah

Pelakon:
Mardiana Alwi
Arwindran a/l Kalaivanan
Geethanjali Gausillia a/p Kathirvalu
Rasdi Daud

Penampilan Istimewa:
Fauziah Ahmad Daud
Norzizi Zulkifli
Juhara Ayob

Kalau nak baca sinopsis teater ini sila klik di sini.

Coretan: Dah berapa kali dah dapat invitation teater ni. Peginya aje tak.

2 komentar:

arashiey 2:45 PM  

motif promote teater?? hehehe

ni link blog teater nie

http://intanyangtercanai.blogspot.com

jellyna 3:05 PM  

aku tolong promote je, dah org mintak tolong promote, nak pegi mcm tak bole la plak - itu je la yg mampu, hehehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP