Best ke UMobile?

>> 08 July, 2009


4 bulan lepas aku subscribe U-Mobile plan for Internet.
Bukan untuk aku.
Untuk adik aku yang request nak guna nama aku.
Nama dia dah blacklist, tipah tertipu katanyee. (Tapi adik aku laki)



Maka.
4 bulan lepas pon aku subscribe la U-Mobile itu.
Masa subscribe, tokei kedai U-Mobile tu agak cam hampeh.
Nama jer bos, tapi macam taktau apa-apa.
Dah ler tak user-friendly.
Orang tanya sepatah, jawab sepatah.
Hampes.

Walaubagaimanapun.
Sebab adik aku nak kan.
Sebab situ satu-satu nya centre U-Mobile terdekat.
Aku registerkan jugak.

Huh.
Kalau ikut konsep aku, kalau sesombong tak layan orang camtu.
Memang jangan harap aku nak ada kaitan dengan dia.

Lepas 4 bulan adik aku pakai.
Bil tak sampai-sampai.
Takde bil cane aku nak bayar?

Ok.
Aku call customer service.
Cam hampes kelapa jugak.
Customer service macam tak pegi training.
Terhegeh-hegeh wat keje.
Menambahkan bil aku ade ler.

Aku tanya mana bil aku.
Customer service bongok tu kata lom ada bil lagi.

Okkkk.
Aku dah pakai dekat nak 3 bulan, takde bil lagi ek.
Konpius laaa.

Tetibe.
2 minggu lepas..
Adik aku cakap dia dah takleh pakai internet.
Dah kena blocked.

See???
Cam hampes.
Kalau dari awal hampes.
Memang hampes la selamanye.

Pastu.
Orang U-Mobile lak call aku mintak payment.
Ni aku nak hangin ni.
Servis ko cam hampeh.
Memang nak kena marah dengan haku.

Nasib ler ko.
Sapa yang tepon aku tu.
Memang kena marah dengan aku.

Rupanya bil tak sampai sebab no umah salah.
Bley kerrr???
Eiii...
Umah aku no. 6, dia kasi bil kat umah no.56.
Eiii...
Hampehhhhhh!!!

Coretan: Aku pakai Celcom broadband.

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP