Chef at Home Saya

>> 22 July, 2009

Ingat AFC je ke ada Chef at Home?
Aku pon ada gak laa...
Chef aku ni pon pandai masak gak.
(Tapi tengok jenis masakan la)

Jom tengok apa resepi hari ini~

Chef at Home saya sedang memulakan tugas.

Oooo. Chef masak beger yek.
Kata-kata hikmat Chef: Nak sedap daging beger kena belah 2 camtu.


Tadaaa. Siap dah beger Chef at Home saya.
Chef sporting amik gambar.
Rambut ada sedikit serabai, takpe, rancangan ni tak masuk tb. Masuk blog jer


Jom makan beger lazat abahsyasya ni. Sodappp!!


Coretan: Lenkali org datang umah, nak suh Chef ni masak beger la. Best gak hape.

2 komentar:

zamreen 5:16 PM  

aduh meleleh air liur nengok berger uncle zeri....

chuopa 5:22 PM  

eh tak ramai org suka burger bagi 2 camtu. sape yg mengikuti perkembangan burger malaysia je tahu yg bruger kena bg 2 camtu.. tahniah chef.. bley ke request masa dtg raya nanti?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP