Corelle oh Corelle!

>> 03 July, 2009

Alamak!
Dah lama betul tak bercakap pasal pinggan mangkuk.

Tetiba.
Tadi nampak RedMummy menjual Corelles & Visions lak.
Dan tetiba juga.
Mengingatkan semula kepada menda alah itu~

Jadi.
Rasanya nak tambah semula wishlist aku dalam senarai kat tepi tu.
Aku nak Set Dinner 20 pcs ini.
Average rege yang aku jumpa dalam RM450 per set.



Tapi.
Of cos nak corak Warm Pansies ini.
Sebab aku dah ada set Corningware design ni.


Ni Corningware saye...


Coretan: Tahun depan la baru leh dapat kot. Tahun ni banyak menda lain.

1 komentar:

ira 10:56 PM  

hi jellyna! saya jual corelle dgn harga rm375 per set. jual hanya d latest designs. ni harga student becuz student yg jual. if minat pls visit my website at www.royalcorelle.webs.com.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP