Cr...s again?

>> 30 July, 2009

Siapakah yang dapat menghalang aku daripada membuat entry Crocs berkali-kali?

Ape yang diselongkar tu Syasya?

Ya.
Tiada sesiapa.
Sebab ini blog aku yang punyaaa.

Tu la namanye minat.
Macam orang minat kat LV, Coach bla bla bla.
Macam orang minat main game Barn Buddy dlm fesbuk.
Macam orang minat Siti Nurhaliza menyanyi.
Macam tu jugak la aku minat si buaya ini.

Jadi.
Aku suka je la nak citer minat aku.
Macam orang lain citer minat dia.
Lalalala.

Masuk butik Crocs memang wajib.
Tak beli, cuci mata sudahlah.

Tenung Enoi, jangan tak tenung.
Dia nak tambah koleksi Crocs dia. Nak Malindi ler pulak.


Sebab Crocs Alice dia tak bole nak letak Jibbitz.

Jasairy suh carik kat Outlet Mines. Ada ke tak Crocs ni.
Berdasarkan tag New Arrival! tu, aku rasa tak mungkin ade kot?


Aaaa?
Apesal butik Crocs kat JJ Bukit Tinggi sempit ek?
Besar lagi Outlet kat Mines tu...

Coretan: Lalalala...Buaya....

3 komentar:

Real Woman 4:02 PM  

i pun nak letak jibbitz kat my malindi tapi nanti orang kata mcm budak2 lak..tapi rasanya nak letak jugak lah..feduliks la apa org nak kata!! ahahahah

jellyna 4:24 PM  

eh, menarik & comel ape, mana ada cam bebudakss, lagi tua lagi comel crocs ada jibbitz, hehehe, letak jibbitz is perlu ok~ lalala

jai.jezz ^.~ 8:52 PM  

huh. kasut nih lagikk....
adohaii....

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP