Desktop Computer vs Laptop

>> 02 July, 2009

Ok.
Selamat tinggal laptop.
Laptop yang aku dapat free.
Tuan dia dah amik balik.
Pastu dia bagi kat aku laptop rosak.

Nampaknya.
Terpaksa la guna balik pc yang aku anggap boleh dicampak ke laut itu.

Tu la.
Padan muka aku.
Dulu eksyen sangat.
Dulu aku kutuk pc lembab tu.

Akukena beli kusi yang selesa sikit la. Sakit belakang la kusi camtu.

Welkam back pc gedek-gedek.
Aku memang tensen dengan ko.
Slow giler nak mampus macam cipan.

Nak wat keje lak kena naik atas.
Bosan la.
Atas takde tv.

Skang ni yang ada kat aku laptop rosak.
Ntah bile nak pegi anta repair.
Kat ner ek tempat repair laptop yang bole dipercayai?
Rekemen la kat aku.

Coretan: Abahsyasya, tambah RAM pc tu please. Banyak keje nak wat ni. (Keje ke memblog?)

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP