Errr, Johnny's?

>> 25 July, 2009

Aiyarkk.
Entry makan lagik?

Ekceli.
Lama, terlalu lama, tersangat lama giler tahap tenuk cipan tak pegi makan Johnny's ni.
Ada makan tawun gak dia punya lama tu.

Takyah la order nasik ayam BBQ ni lenkali. Takde masa nak makan.
(Ingat nak order untuk Syasya, malangnye dia sgt tergedik malam itu, jadi dia mmg takmo makan)


Oleh kerana NenekSyasya datang umah anta Syasya.
Jadi.
Malam kitaorg bawak NenekSyasya pegi makan.

NenekSyasya nak makan tomyam-tomyam.
Tapi.
Kitaorg lak macam dah jemu.
Asik-asik tomyammm jer.

Akhirnya.
Tu yang mempergikan diri memasing ke Johnny's.
Kasi belanja NenekSyasya makan steamboat lak.


Abahsyasya & Syasya skodeng apa yang ada.

Lapar dah sebenarnye nih~

Gaya Chef at Home di Johnny's

Dah lama tak pegi Johnny's, order pon cam konpius-konpius.
Lagipon orang ramai giler beratur malam tu.


Syasya dah menunjukkan tanda-tanda tak puas ati dia..


Sangatttt menggedik. Menangis-nangis dalam Johnny's.
Seperti biasa, mama tensen tau Syasya!



Kesimpulan.
Takyah la nak pegi Johnny's time orang dah gaji.
Pegi la time-time dia tengah sangap.
Kosong jer kedai, takyah beratur.
Ni pon aku dapat meja untuk 2 orang padahal manusia nye ada 4 orang.

Cukup bulan orang duit banyak ek? Biasa ler..


Coretan: Ada makan lagi ke pasni?

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP