Goreng pisang 3...

>> 14 July, 2009

Satu hari di gerai gempisang...

Gempisang derang ni memang sedap. Aku sangat sker.

Aku: Kak, gempisang 3 ringgit.

Akak jual gempisang tu dengan muka lemah longlai masukkan pisang ke dalam plastik.
Aku pun tunggu.

Cukup 3 ulas gempisang dalam plastik, dia behenti.
Aku tengok muka dia.
Aku tengok lak kat plastik gempisang tu.

Aku: Gempisang, 3 ringgit kak.
Akak gempisang: Ooo, 3 ringgit.

Lantas memasukkan pisang selebihnye ke dalam plastik.

Eh eh.
Akak ni.
Takkan la aku nak beli gempisang 3 ulas jer?
Camne nak kira?
Camne aku nak makan gempisang 3 ulas tu jer?
Ingat cukup ke aku sekuarga makan 3 ulas pisang?

Ish ish ish.
Kok iye pon ngantuk pepetang.
Fokus please.
Secara logik pon takkan aku mintak gempisang 3 ulas?
Hishh...

Coretan: Penat meniaga ni...

1 komentar:

jai.jezz ^.~ 11:31 AM  

bak mai satu.. laporr ni...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP