Ikea Sale - Apa yang sale?

>> 16 July, 2009

Dulu aku jadi duta tak dilantik Crocs.
Skang ni aku nak jadi duta tak dilantik Ikea pulak.
(Bila derang ni nak officially lantik aku nih?)


Aku macam gerammmm jer tengok sofa yang rege RM985 telah bertukar menjadi RM449.
Adalah murah itu.
Adalah menarik jika dapat dibeli oleh aku.

Errr... mana aku nak letak sofa kedai Acong kat umah tu ek?
Ish, bile ko nak buruk patah ni sofa kedai Acong?

Hmm...
Yang lelain aku tak berapa teruja sangat.
Barang-barang biasa je.

Tapi.
Bakul rotan tu kalau beli best jugak.
Leh simpan apa-apa dalam tu.
Sampai berabuk... Hik hik hik.

Kamus Jellyna:
*kedai Acong = mana-mana kedai apek Cina yang jual perabot.
Coretan: Berangan je la lagi...

2 komentar:

Jajadomaq 4:18 PM  

Wah best.... ingat nak beli sarung sofa yang dah agak koyak rabak dan reput..

Ada ke lagi model tu.... nak kena gi.. kalau tak gi, pesan jer dgn ko ye Jal.. hehehe

jellyna 4:39 PM  

bole bole, ahad ni nak pegi

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP