Kedai Pet

>> 08 July, 2009

Dedulu masa rajin berjalan, selalu gak pegi Mid kat atas tu kan ada kedai pet besar.
Jalan-jalan tengok binatang macam kat zoo plak.
Bukan aku sorang je.
Seme orang yg pegi situ memang buat macam pegi zoo.
Takde ramai pon yang beli.
Tengok aje lebey.

Tetibe kat Mines pon dah ada kedai pet gak.
Leh gak tetengok binatang kecik-kecik kat tepi tingkap.
Takde la heran sangat sebenarnya.
Ye la.
Tengok binatang je.
Bukan apa pon.

For pet lovers...

Yang sebenarnya...
Yang aku herankan ialah...
Stroller/Pram untuk binatang ini.
Wah wah wah.
Binatang pon ada stroller?
Sungguh konsep sekalik.

Jadi.
Instead of angkut anak naik stroller.
Kita juga boleh angkut pet dengan stroller gak?
Gitu?
Konseppp lah.
Konsep orang yang mungkin takmo pet derang tinggal kat umah.
Nak bawak pet gi jenjalan.
Menarik la kan untuk Pet Lovers~

Memula nak tangkap gambar dua branak tu jer...

Tetibe terperasan stroller tu. Tangkap gambar lagi sekalik.


Ni pon best gak.
Memula aku macam konpius nape ada jual baju budak kat sini.

Apa baju mau??

Pastu.
Bile baca signboard cekelat tu.
Nampak tak?
"WHEN YOUR PET MEANS EVERYTHING TO YOU"

Ooooo.
Baru aku tau.
Baju-bajuan untuk pet rupanyerrrrr.
Sekali lagi konseppppp.
Kan memang ada pet pakai baju.
Macam Paris Hilton nye hanjeng tu...
Isk isk isk.

Camni laaa hanjeng berbaju~

Coretan: Teringat zaman bela kucing dedolu...

1 komentar:

rohamia 4:50 PM  

syasya - bile nk dtg ofc untie lg...comei pakai puting...tak yah buang la puting tuh..hehe

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP