Kerang rebus, Pucuk ubi & Sambal belacan

>> 30 July, 2009


Hari tu masa balik Klang.
Mak aku macam tetau jer aku cam teringin nak makan kerang rebus ngan pucuk ubi rebus cicah sambal belacan.

Camtu la hati mak.
Aku tak penah cakap pon aku teringin makan makanan ni.
Tetibe muncul jer menu ni atas meja...

Nyam nyam!
Memang lama gak tak makan.
Espeseli pucuk ubi rebus tu.

Aku makan sampai kejang-kejang lidah.
Dah tu, sambal belacan kan podehhhh.

Sedapnye.
Lalalala...

Coretan: Teringat ketiau goreng bersalut telur ada kerang sebijik-sebijik.

6 komentar:

jai.jezz ^.~ 1:07 PM  

syg pengemar ketiga-tiga makanan ni..!!! sedappnyaa...~

jijah 1:55 PM  

aduyaiiii sodap tol jal oi....

aku dok membayangkan, ko tgh makan, mak ko teman, pastu mak ko bercerita segala bagai, macam lama giler ko tak balik jumpa dia.

ko pun, angguk-snguk kepala je, sbb dalam mulut penuh makanan, sedap sangat, sampaikan ko mengiakan je la apa yg mak cerita...

oh...tetiba rindu kat mak ko pulak..

jellyna 2:01 PM  

jezz:
buat lerr

jijah:
akakaka, ko nih, kelakar lak aku baca komen ko nih

jijah 2:51 PM  

hahahahha....
betul jal, rasa macam aku ada je duduk makan sekali ngan ko...ko kan makan, tak pandang kiri kanan dah...

jellyna 5:08 PM  

jijah, ko memang amat mengenali diriku ini~

jijah 11:54 AM  

sbb ko la ni, sekarang aku jadi mcm sewel jer, sbb sonyum soghang soghang dopan pc ni ha...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP