Kutu 1000

>> 02 July, 2009

Cerita ni abahsyasya yang cerita kat aku.

Pada suatu hari...

Hanya gambar hiasan. Bukan the real kantin sekolah abahsyasya.

Suasana di kantin sekolah abahsyasya.
Kelihatan 2 orang wanita sedang berbual.
Seorang cikgu, seorang lagi makcik kantin.

Cikgu tu ajak makcik kantin tu main kutu.
Makcik tu tanya berapa nak main?
Cikgu tu cakap RM1000.
Gilerrr!
Ajak main kutu RM1000?????

Wei!
Aku ni, orang ajak main kutu RM100 pon aku fikir 40 kali.
Ni sesenang badakk je nak main kutu RM1k???

Aku rasa macam nak hantuk kepala kat dinding sampai berdarah.
Giler banyak yek duit terlebih cikgu & makcik kantin itu?
Arghhh! Tensi!

Kalau mereka boleh main kutu RM1000.
Maknanya derang ada duit yang tak pakai sebanyak RM1000.
Giler laaa (sekali lagi)!

Derang main kutu 10 orang x RM1000 = RM10 000.
Sekali dapat??
Apakah ini??

Aku memang agak beruk la dengar menda-menda camni.
Sebab.
Aku lom sampai tahap macam tu.
Ntah bila tahap aku macam tu, tak tau la.

Coretan: RM1000 terlebey??? Oh tidak...

4 komentar:

catz,  12:35 PM  

napa tak tanya makcik tu ... ntah ntah kutu RM1000 utk 10 bulan ... kekeke @ 100 sebulan hehe

jellyna 12:50 PM  

a'ahkan? betul jugak tu.. nanti sy suh abahsyasya tanya. hehehe

Jajadomaq 2:22 PM  

Jom main kutu RM10....

jellyna 2:27 PM  

kjajad, setakat rm100 je dapat, ape kes??

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP