Layang-layang terbang melayang

>> 29 July, 2009

Nun di kejauhan.
Kami ternampak deretan layang-layang tersusun di tepi jalan.
Jom singgah pegi beli.

Elok jer terbang melayang.

Sebelum ni abah si Syasya ada buatkan layang-layang kertas untuk Syasya.
Pakai sokabar jer.
Gambar tadek lak.
Nanti la entry lain, aku kasi amik itu gambar layang-layang kertas buatan abah si Syasya.

Bape hage layang-layang ni bang?
(Eh, aku tak ingat lak berapa hage lelayang tu tetibe...)

Penjual lelayang: Nak yang mana satu ni?
Abah si Syasya: Yang pepel tu lah.
Anak penjual lelayang: Beli yang kecik je ke pakcik?


Syasya bersusah payah turun dari kereta untuk menyebokkan diri membeli layang-layang dia kononnye. Walaupun mama dia kata tak payah la turun Syasya, tengok je la kat tingkap kete ni haa.

Syasya's 1st kite.

Layang-layang jer.
Lom dapat terbang lagi lelayang nye.
Sebab tadek angin lak petang tu.
Kecewa Syasya nak tengok lelayangnye terbang.

Nanti la Syasya ek.
Ujung minggu ni kita pegi terbangkan lelayang tu...

Coretan: Musim main lelayang.

3 komentar:

jai.jezz ^.~ 11:10 AM  

hahahaha.. seriuz.. ni mcm kat area taman putra.. klu x silap aku lalalala~

jellyna 11:12 AM  

jezz, ingat satu tempat tu jer ke jual layang-layang? banyak tmpt lagi aaa

jai.jezz ^.~ 1:06 PM  

hahahaha... *tutup muka aku*

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP