Lunch - Nasi Lemak Antarabangsa

>> 24 July, 2009

Lunch yang panjang Jumaat pegi Ampang Park.
Ada sorang minah tu nak beli tudung.
Ada sorang minah lagi satu nak cuci gambar.

Sesambil tu boleh cuci mata.
Kot-kot ada yang menarik.
Raye kan dah dekat.
Iskkk. 2 bulan lagi wei nak rayee..

Pastu.
Sambil jenjalan nak ke KFC (memula nak mkn KFC).
Sekali terlalu lak kat Nasi Lemak Antarabangsa yang konon glamer tu kan.

Jadi.
Secara tetibe sume pon decide nak makan situ.
Sebab 2 orang lom penah makan.
Sorang je yang dah penah makan.

Oleh sebab dalam penuh.
Ye ler. Kan lunch time.
Kitaorg kena la dok kat luar.

Kitaorg duduk kat tmpt abg baju biru tu duduk.
*gambar bukan amik sendiri. Googled by me.


Tak tau ape motif bekas gula nih.
Untuk minum teh ke? Teh pon dah manis jer? Agak musykil.


Menu Nasi Lemak nye. Boleh tahan mahal yek.

Setelah menelek-nelek menu.
Last-last, order Nasi Lemak biasa + Sup Tulang Rawan.

Rasa sup: Biasa la. Rasa sup daging. Cili kicap lak macam kicap je yang ada. Cili tadek.
Rasa nasi lemak: Ok la. Sedap lagi nasik lemak Jellyna. Hehe.

Dedua ni aku yang order. Gile tamak.

Yang ni Sarah order. Sedap gak ketiau goreng ni tapi sikit.
Nak pow dia pon tak sampai ati. Biar la dia makan seme. Huhu.

Oh.
Lagi sorang umat cik Roha order nasi lemak ayam goreng berempah + air sirap bandung soda.
Gambar tengok kat blog dia lah kot. Tu menu dia. Hehe.

Tu je lah.
Pastu kitaorg pon pulang semula ke opis.
Setelah bergembira huha huha sekejap.

Coretan: Tetibe kantoi lak ngan bos besar dlm lif. Dah ler lmbt. Kwang3x. Sowi bos...

0 komentar:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP