Makeover Ruang Tamu

>> 20 July, 2009

Betul la.
Blog memang mempengaruhi.

Abahsyasya balik jer dari skolah.
Aku citer la pasal umah emak si model tu.

Abahsyasya pon cam ok gak nak meng'makeover' kan umah.
Ye.
Abahsyasya memang sangat suka mengalih-alih perabot.
Itu memang minat dia sejak duduk umah flat dolu-dolu.

Jadi.
Kitaorg (abahsyasya je sebenarnya) pon start la meng'makeover' kengkononnya.
Tapi ruang tamu je lah.

Pastu.
Makeover pon setakat alih perabot yang mana ada je.
Alih situ. Alih sana.
Takde la aku nak menambah perabot secara on the spot.
Bukannya poket aku ada duit secara on the spot ponnnnnn.

Dulu...
(ini gambar 1st, 3 kali tukar dah sebenarnya)


Sekarang...
p/s: Jijah, langsir umah aku murah jer.
Tak macam langsir umah ko ngan langsir umah auntie tu..

Sebenarnya...
Sebenarnya dah 3 kali kitaorg alih perabot dalam umah ni sejak pindah.
3 kali dalam masa 6 bulan.
Sebaik la perabot umah banyak tu je (tu je yang mampu) .
Senang gak ler nak alih-alih.
Alih sana. Alih sinun.

Agak-agaknye kan.
Ini kali terakhir aku tukar ke?
Ke pasni aku nak tukar lagi?
Entah?

Coretan: Begitu kecik umahku dibandingkan dengan umah emak model itusss...

3 komentar:

jijah 1:25 PM  

langsir umah aku pun murah jer, dalam gambar je nampak sama. beli kat masai, brape inggit je semeter. langsir umah mak model itu 4 kali ganda rege langsir umah aku. seba baik pandai jahit lurus. kurang la sket harga upah nyer.

jellyna 2:30 PM  

err..jijah, tolong jaitkan langsir raya aku thn ni?

jijah 6:18 PM  

jauh nyer ko antor tempah...macam be sgt la aku menjahit, kan ida lagi dekat..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Top 5 Komenters

Widget by Blogger Gadgets

Terjah dari Mana?

free counters

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP